Svečano otvaranje konferencije
Uvodni govori
Tomislav Radoš, potpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za industriju i održivi razvoj
Nj. E. Diana Helen Madunic, Veleposlanica Kraljevine Švedske
Ognian Zlatev, voditelj Predstavništva EK u Hrvatskoj
Šime Erlić, državni tajnik, Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije
Tomislav Ćorić, ministar gospodarstva i održivog razvoja
Julije Domac, izaslanik Predsjednika RH
(10:20 – 10:21) #TurnItAround, motivacijski video, poziv za uključenje u Global Week to #Act4SDGs, od 17. do 28. rujna 2021.
1. blok – Poslovna i upravljačka strana održivosti
(10:21 – 10:25) Davos 2021. – što nam treba za bolji svijet?, prilog N1 TV
(10:25 – 10:35) Uloga poslovne zajednice u rješavanju najvećih problema 21. stoljeća, Paul Polman, poslovni lider, aktivist, koautor knjige Net Positive: How courageous companies thrive by giving more than they take, nekadašnji predsjednik Uprave Unilevera
(10:35 – 10:50) Po čemu je IKEA jedan od svjetskih lidera održivosti?, Aldo Lele, menadžer za održivi razvoj, IKEA Jugoistočna Europa
(10:50 – 11:05) Nove korporativne vizije i platforme za razumijevanje složenih problema svijeta, Nicolas De Santis, predsjednik Uprave Corporate Vision
(11:05 – 11:25) Liderstvo za dobro upravljanje kao ultimativni izazov održivog razvoja, razgovor s Louisom Meulemanom, izvjestiteljem UN-ovog odbora stručnjaka za javnu upravu i Ingeborg Niestroy, Institut za napredne studije održivosti | Znanstvena platforma Sustainability 2030
(11:25 – 11:45) Jesu li zeleni planovi ostvarivi greenwashingom?, Sasja Beslik izvršni direktor, voditelj razvoja održivog financiranja u banci J. Safra Sarasin
(11:45 – 12:00) Moderirana rasprava s publikom
2. blok – Komunikacija
(12:45 – 13:30) Kako odbaciti sve što ne znači ništa - od bezlične složenosti ciljeva održivog razvoja do jasnog, entuzijastičnog i pristupačnog komunikacijskog sustava, Jakov Trollbäck, kreator vizualnog sustava i poruka Ciljeva održivog razvoja, osnivač Trollbäck + Company, New York i The New Division, Stockholm
(13:30 – 14:00) Storytelling naprednih sadržaja za komunikaciju održivosti, John Heinsen, producent, vlasnik producentske kuće Bunnygraph, Los Angeles
(14:00 – 14:15) Uloga kompanija u mijenjanju obrazaca održive proizvodnje i potrošnje, Olivera Međugorac, voditeljica europskih poslova u Odjelu za korporativne komunikacije i odnose s vladom Nestléa za Europu, Bliski istok i sjevernu Afriku
(14:15 – 14:30) Preferencije milenijalaca, generacije Z i Alfa prema održivosti: gubitak vjere u odgovornost biznisa?, Tatjana Rajković, Kvaka - Ured za kreativnu analizu
(14:30 – 14:45) Novi vizualni jezik za održivost - riješimo se klišeja, Tomislav Kraljević, Bestias
(14:45 – 15:00) Komunikacijski vodič o održivosti za odvažne, Kristina Posilović, Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja
(15:00 – 15:30) Let's wrap it up, Andreja Pavlović, Oikon