Društvena odgovornost u marketingu

Društvena odgovornost u marketingu

Na online konferenciji o odgovornom marketingu održanoj 26. listopada 2021., teme su uključivale razgovore o ulozi influencera, "zeleni" marketing te oglašavanje prema djeci.

Online konferencija o društvenoj odgovornosti u marketingu pod nazivom Social Responsibility in Marketing organizirana je u suradnji Međunarodne trgovačke komore (ICC) Hrvatska i Hrvatske gospodarske komore.

Snimka konferencije nalazi se na ovoj POVEZNICI, a prezentacije u nastavku.

Kako bi se adresirao problem globalne standardizacije oglašavanja, ICC izdaje i redovito ažurira Kodeks oglašavanja i marketinškog komuniciranja koji pruža globalno primjenjiv samoregulacijski okvir usmjeren na zaštitu potrošača. Kroz njega se jasno definira što se smije, a što se ne smije raditi u odgovornom marketingu, kako bi se osigurala zakonita, poštena, pristojna i istinita komunikacija i praksa. Kodeks i više o njemu pronađite OVDJE.